Ο Δημήτρης Τάρλοου […] με βάση το λειτουργικό σκηνικό της Θάλειας Μέλισσα, τη διεγερτική μουσική του Φώτη Σιώτα και τους δεξιοτεχνικούς φωτισμούς του Αλέκου Αναστασίου έστησε μια καλοκουρδισμένη παράσταση…Γερό χαρτί στα χέρια του σκηνοθέτη υπήρξε ο Προμηθέας Αλειφερόπουλος, ο οποίος σημάδεψε με έκτακτη ευελιξία τις μεταπτώσεις του Ρασκόλνικοφ από τη μεγαλομανιακή φαντασίωση στην ενοχική αυτοσυντριβή. Ο Κώστας Φιλίππογλου επωμίστηκε τον ρόλο του ανακριτή Πορφύρη με ήπιο δυναμισμό και έμφαση στη διαισθητική όσφρηση και την παιγνιώδη οξυδέρκεια. Η Στέλλα Βογιατζάκη απέδωσε με εσωτερικό ψυχικό σθένος τον ρόλο της Ντούνια, η Σοφία Σεϊρλή έπαιξε με θλιμμένη απαντοχή τη μητέρα του κεντρικού ήρωα και η Μαριάννα Πουρέγκα ενσάρκωσε με ανεπιτήδευτη αμεσότητα την ηθικά βαρυσήμαντη παρουσία της Σόνιας…
Ηρακλής Λογοθέτης